Självutlämning

Jag börjar få myror i brallan, jag börjar bli rastlös och ressugen. Inga lånresor! Inga rosabussarnaisydamerikaitvåsmåmånader eller nån slags backpacking i sydostasien (det kommer inte att hända!), utan mer enweekendiliverpool-ressugen. Jag vill se mer av England nu när jag är här! Och jag jämför mig som vanligt med ALLA andra. "Alla" andra har varit i Dublin, London (minst två gånger), Sussex och Bath.
Nu är inte det sant i och för sig. Det är fyra olika människor/grupper som varit på de där ställena. Men som vanligt bryr sig inte min hjärna om det, utan den klurar på hur den och kroppen ska komma ifatt.
Jag har bara varit i Birmingham. Det var väl okej, men nu vill jag åka längre, svårare, roligare, unikare.
Ställen: Liverpool, Manchester, Swansea (ha! trumfkort!), någon ort i the lake district, London (ounikt men ett måste) och typ York.
Wish me luck!

PS. Imorgon kommer herr C. Jag kan inte tro att det är sant! Jag funderar på att sätta mig i ett hörn och blunda och bara vänta... Fast tiden går nog fortare om jag försöker plugga, tar en joggingtur i det vackra vädret, läser lite till, går på stan, handlar och går på bio. Jag tror jag ska göra det, istället för att sitta i ett hörn. Men det betyder inte att jag inte kan vänta! Jag längtar ihjäl mig efter min sagoprins. DS.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Till Bath måste man ju åka om man är Jane Austen-tokig. Men vad vet jag, det kanske finns mer spännande orter. Gör en najs liten tripp nu när C kommer!!

2009-02-22 @ 10:51:29
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0