Känslan

Jaha. Jag har inget att göra. Det känns, som vanligt efter en hektisk termin, konstigt. På fredag ska utkastet "the final essay" vara inne, men vi har inte fått någon feedback på andra utkastet så det känns ganska meningslöst att sitta och fila på den. Har vi inte hört något snart får jag väl göra ett ryck, men inte sjutton känns det lockande.

Jag ska försöka ta tag i julkänslan, men jag har ingen pepparkaksdeg (bara pepparkakor) och ingen saffran, så vad bakar man då? Nej, jag skiter nog i bakandet och försöker pynta järnet istället. Och så lyssar jag ju på Harry Potter, det är julkänsla om något nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: toffs

knäck? ischoklad? chokladgodis med icas crunchy? julgodis kan man då göra utan saffran =D

2009-12-08 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0