All I want for Christmas

Tydligen är inte min idol Kitty Jutbring med i Musikhjälpen i år. Sjutton vet om det kan vara samma sak då... Jag har inte lyssnat än, men ska föröska mig på ett lyssn imorn eller så, när det vankas mer pepparkaksbak.

I år önskar jag mig:
snö
samma mat som alltid
mycket barn omkring mig
ett varmt hus i Närke, exakt vart spelar ingen roll
mina två herrar, fast de vet jag att jag inte kommer få förrän den 27e.

Tills dess, julafton alltså, får jag nöja mig med massa snö, trist mat, inte så många ungar springades runt benen, och en halvvarm lägenhet. Mina herrar har jag här, en sover på mattan och en sitter i ett annat rum och spanar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0