Vafan

Blondinbella (ni kan adressen om ni bara vill) skrev för ett tag sedan att 80-talisterna är den lata generationen.
Vad fan?! Det kan väl inte stämma? Om jag kollar runt bland mina fellow 80-talister så är vi den genrationen som vill rädda världen mest av allt.
90-talisterna, däremot, är bortskämda egon som mest av allt drömmer om att bli rika och kända. (Okej okej, det kanske inte är helt sant...) Bella jämför dem med 40-talisterna, som ju i princip är anledningen till att vi sitter i den här miljöhärvan utan pengar och med enorma skillnader hit och dit. Eller?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe! Alltid lika skönt att läsa saker som är indränkta med en stark åsikt och en stänk av ironi.

2009-04-29 @ 21:36:59
URL: http://uppdykande.blogspot.com/
Postat av: Toffs

jag skriver under på det jag också. förslappade nittiotalister! helt klart. nu ska jag pimpa min balkong...puss!

2009-04-30 @ 09:40:49
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0