Min största sorg i livet är att Jävla Kajsa inte finns på youtube

Det är fredag. Jag är lite halvsjuk. Jag fick A på myth essayn. Jag får slappa de sista timmarna av eftermiddagen, jag får läsa och leta bloggar. Jag får softa innan vi åker till biografen och softar.
Jag hittade i alla fall en ny spännande blogg idag, en blogg om ett av mina gamla drömyrken! Jag har läst och klurat, och funderat på om jag trots allt inte gillar de små detaljerna där den anonyma människan bakom arga bibliotekstanten kommer fram, där hon/han berättar om sin kärlek till Morrissey, sin iPod och andra småsaker. Jag är en människoknarkare av stora mått.

För övrigt så fanns det inga klipp från Tignerts gamla favvofilm på youtube, jag hittade inga i alla fall. Synd, för en ung Mmmmmchristian Slater är alltid trevligt att titta på, när min alldeles egna Mmmmmchristian är alldeles för långt borta. Jag tröstar mig med bio och billigt ASDA-godis.

Och. Jävla Kajsa finns inte heller på youtube. Oh le pooh. (Tur jag kan alla avsnitt utantill inuit huvudet.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Jepp, det kommer bli höga klackar. Och förmodligen nåt rosa också...:) har världens idé om redovisningen av uppsatsen nämligen..

2009-04-25 @ 11:53:29
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

har nu konfat med min far, det måste bli minikjol, nåt urringat och när jag är klar ska jag ta på mig en brandmanshjälm...kommer inleda med ett 'Oi!' kanske...om jag vågar vill säga..och göra lite lattjo tolkning av briggan

2009-04-26 @ 00:27:16
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

och ja, jag fortsätter dissa Talang, även om jag tycker Piers är lite snygg..hon sjöng sagolikt dock

2009-04-26 @ 00:28:34
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0