jaghatarresedagboken.com

Efter en mycket lång och svettig dag, på många sätt och vis, med massa grupparbetande, pluggande, fikande och jeansprövande, slappnar jag av vid internet. Jag gör som vanligt misstaget att kolla Resedagboken, denna gång "kusin" Es sida. Jag hatar resedagboken. Jag hatar att alla andra verkar åka överallt, utom jag. Jag hatar att de måste rub it in my face.  Jag hatar att jag aldrig kan vara nöjd...  På en dag i Englnad rymms åska&blixtar, hällregn, duggregn, snålblåst, sol och värme. En mycket fascinerande blandning. Dessutom är ju herr C fortfarande här, och imorgon kommer kära gamla (jaa faktiskt!) mamma&pappa.
Och för er som undrar; herr C friade alltså inte "på riktigt". Åtminstone tror jag inte det. Det kanske helt enkelt är bäst att ni frågar han själva.

Återigen en sjukt spännande och mycket välutvecklad tanke från England, där ölen i alla fall är sjukt billig ute på lokal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0