Jag hatar word limits...

Okej, två essaäer (?) av fyra klara. De andra två har jag 150 och 300 ord kvar på. Och en miljard ideer. Godness gracious me.
Febern gör sig påmind, trots att jag trodde det var över, och jag måste vila. Men innan dess:

 

Jag skrattade nästan åt det här, jag bara älskar hypnos! "Jamen edgigt, det behöver väl inte bli plumpt!"
Kanske därför jag vill till Las Vegas så gärna, där kryllar det väl av hypnotisörer. Det finns ett annat klipp där hon ser helt extremt hypnosdrogad ut. Man varför har Jacob olika tröjor på sig i de olika klippen? Eller varför har alla olika kläder på sig, är han Freddehypnosman där ofta? Ännu mer anledning att se på The Voice i så fall!
Jag mår BRA av Josefin Crafoord. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0