Det är faktiskt inte mitt fel!

Okej, om mycket här komemr handla om knasiga grejer som funderingar om hur man blir en bra moster och sådana knasiga saker så är det inte mitt fel. Inte bara. Det är inte mitt fel om jag råka läsa massa alltombarnbloggar, Heja Abbe! (som är typ världens finaste blogg) och så vidare. För alla får barn!
Mina egna systerbarn
börjar ju bli gamla, men det är ju nu jag vill vara med, nu när älskade lilla E börjar bli stor.
Lille Fille kom för snart ett år sedan, och han vill jag ju såklart vara en fin tant till.
Kusinbarn E är snart två och henne träffar jag inte så ofta fast jag tänker på henne nästan varje dag.
Mina andra TVÅ kusinbarn kommer i augusti, den ena bara några minuter före den andra om allt går rätt. Det blir såklart mycket spännande, men jag tror att H&Ms bästa arbetare (?) kommer blir en toppenmamma!
Och just för bara några minuter sedan fick jag veta att fröken A hemma i Örebro ska bli mamma (och herr R pappa då, såklart). Det är häftigt, och nu kommer jag surfa runt ännu mer på skumma mamma-pappa-barn-sajter för att förstå ännu mer vad som verkligen händer.
Nu fattas bara att fröken syster Jojo eller kusin CC meddelar att de är på smällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0