Smell you later

Idag luktade det höst, på riktigt, när jag tog min låtsas-att-jag-joggar-men-egentligen-lufsar-jag-mest-runda. Det var mycket trevligt. Ni vet hur det är när hösten kommer krypande sådär i början av september (åh hur jag älskar denna månad!); ruttnande blommor, nedfallna äpplen, orangea löv istället för gröna (jajemän, jag har kollat, det är en doft!) och avsaknanden av svett i luften (eftersom alla sitter inne och smygstartar värmeljueldandet, precis som de smygstartade grillsäsongen i slutet av april). Oh how I do love it!



Men, allt är såklart inte bara frid och fröjd:
Jag kommer då rakt inte åt fröken As blogg, jag hamnar hela tiden på den otroligt irriterande nogg-startsidan...
Mötet om att skicka mig utomlands var extremt dåligt, och nu måste jag formulera alla frågor i text...
Den här kursen och alltså terminen kommer bli tuff. Men det ska gå! I just can't seem to help to wonder; what will happen to my pervious very good gym-going?

Annars är det bra. Jag träffade en ny bekantskap, fröken T, på nästan-mötet. Trettiofem minuter eller så senare tror jag att jag har en vän att dricka kaffe med, och helt klart någon att skratta med, åt mr Lands alla tokiga påhitt och diverse andra skojigheter som kan hända på Högskolan Dalarna.
Idag utövade jag även den fina konsten av kallprat, något jag lärt mig av fröken J. Jag träffade en gammal kursare, M kanske vi kalla honom för det heter han, utanför ett av klassrummet och vi lyckades chitchatta iväg lätt en kvart. Go me!

Nu, efter att till och från varit försjunken i Nineteen Eighty-Four i väldans många timmar ska jag ta min herr Coch gå och sova.
Because I'm worth it!

Kommentarer
Postat av: Anna

Noggen e nedlagd, å vet inte om jag återvänder till bloggvärlden.

2008-09-04 @ 08:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0