Nöjd vs. onöjd

Nöjd:
Fröken M och jag ska se Mamma Mia! imorgon
Jag har ABBA-pimpat min mobil
Jag har nästan pluggat åtta timmar idag (och det blir nog det precis snart, eftersom herr C behagar vara borta)
Jag har inte haft feber idag
Jag har pratat med fröken J, och skrattat bort hostan (?)
C och jag får en chans att sakna varandra lite eftersom kvällarn är uppbokade med annat än det vanliga sambohänget

Onöjd:
Nåddes nyss av beskedet att fröken As blogg är nedlagd, synd och skam!
Jag har inte bakat bröd idag. Än...
Det känns som om jag har haft feber idag, trots att termometern sade annat
Jag har inte tränat idag
Det är inte helg än på långa vägar
C och jag kommer inte alls träffas mycket den här veckan...

Som ni ser är det svårt att bestämma huruvida fröken Wallenlöv är nöjd idag eller inte. Kanske ska jag skicka ett sms till någon bara för att få en fin smssignal med tillhörnade leveransrapportsms. Jag har inte bestämt mig ännu. Den som är sugen på det är naturligtvis välkommen att smsa mig utan att jag först telefontrakasserar.

Grattis till kusin CC som tydligen införskaffat sig en systemkamera, det var allt på tiden! =) (Thank the lord for msn-updates!)

Nu ska jag läsa engelsk prosa från tidigt 1700-tal. Eller ver det sent 1600...? Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0