Kuddkrig

Vad kul det skulle vara att se lika retuscherad ut som en viss fröken Perelli varje dag. Hon ser nog banne mig retuscherad ut i verkligheten också...
Men nej, så glamouröst har jag det inte! Fast jag tror nog jag passar bättre här, än där, om man säger... Förmiddagen var bra, och nu blir det litteraturstudier för hela slanten. Och kanske ett veckoschema, who knows...
Om jag har tur får jag se lite Trolltyg ikväll. Men bara om jag har tur alltså. Tills dess roar jag mig med någon minuts nostalgi:




Robert Gustafsson i Björnes Magasin, 1988

Kommentarer
Postat av: Toffs

Jo men jag gillar den fastän jag inte kommit så långt. Men mesigheten kanske tar form? Björnes magasin var ju kultprogrammet nummer ett.. och björnes och roberts vaggvisa är ju bäst!!

2008-09-16 @ 23:27:39
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0