Sex och sex, aldrig är det annat...

I pirrväntan på att tentan ska komma ut på fronter lyssade jag på mitt vanliga radioprogram, där en av programledarna säger sig "hålla på sig tills hon är gift", typ. Och det är ju inte så tokigt som det låter. Egentligen. Jag menar, sex är väl ändå upphaussat? Ibland kan jag tycka att man kan få spara på tårtan, om man känner att det är rätt för en själv liksom. Även tårtor går väl att frysa?
Nåväl, tankegången kanske kan förstås. Som en vän till en vän ungefär sa; "det där med sex är väl ändå överskattat, så roligt är det ju inte...". Han (ja, det är en han, en mycket annorlunda han faktiskt) kan ha lagt till något om att det mest är krångligt. Och jag kan vara beredd att hålla med honom.

(Rubriken är fritt tolkad från Jävla Kajsa!, världens genom tiderna bästa svenska ((komedi))serie.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Vet du, jag är beredd att hålla med din kompis...Liksom, vad är poängen? Kul tankar för övrigt i väntan på tentan...(haha, rim)

2008-10-23 @ 10:04:50
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Herr R

Kan det där med "överskattat" komma från mina källor? Var det vi som pratade om det, och du garvade så?:) Eller finns det möjligtvis fler som är av hans, för det kommer trots allt från en han, åsikter?

2008-10-23 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0