Pigg?

Först tänkte jag ta ett glas boxvin, för att bli sådär skönt flummig lagom till diktanalysen.
Men då blir jag nog trött istället.
Sen tänkte jag ta lite hemmapyscola.
Men då blir jag nog sockerberoende, mer än jag är.
Sen kom jag på att jag ju har ännu en kafferanson att dricka!
För en viss kafferanson har jag. Två gånger "fyra koppar". Det är nog lagom. Men inte mer. Helst.



Jag måste dementera mig själv!
Dagens video:


Jonas Gardell (Tillfällig gäst i ditt liv) - Aldrig ska jag ska jag sluta älska dig
(ALLT finns inte på youtube. Tyvärr. Men, filmen finns på DVD. Och den är underbar.)

This one's for you baby. Jag är din så länge du vill.



Toffs: Looking forward to meet dear Caesar! Det ska bli ett sant nöje! Hoppas han gillar kramar, det råkar tyvärr alla djur i min väg ut för...

Kommentarer
Postat av: Toffs

Gardell är bäst! Har senaste showen kommit ut på dvd så måste jag nog inhandla den...den var så jäkla bra när vi såg den, och jag vill ha den!! och visst är aldrig ska jag sluta älska dig en underbar kärlekslåt...återgår till tentan

2008-10-23 @ 10:06:29
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0