On and on

Det här blir ett sånt här helt meningslöst inlägg som inte kommer vinna några awards (som det ju så snyggt heter nuförtiden) någonsin, men som ändå behövs i min stökiga värld just nu.
Jag har suttit och skrivit literature-frågor. Eller ja, svar på literature-frågor. Efter det behövs alltid lite städning, för man (jag!) blir knäpp av dem. (Ursäkta blandningen av språk, det blir bara så när jag tvingas tänka på två språk, samtidigt.)
Dessutom har jag googlat i typ en timme idag igen. Sktijobbigt. Hittar mycket trevligt bakgrundstjafs, men inget som jag tror jag kan använda. Men att googla i en timme (eller mer) brukar i alla fall ge vissa störiga effekter. Som att man klickar massor utan att komma vidare. Eller nåt.
Förstår ni?



Ända sedan vintern innan farbror C har jag hatat Agnes. Av mest en anledning. Men hennes nya låt är, efter lite radiotjat, rätt bra ju.

Dagens låt får ändå bli...denna:



Mika - Grace Kelly

Jag köpte Mikas album, the best ever nästan, för hela 39 kronor i Bejing. Those were the days! Åh vad jag vill tillbaka... Nästa höst blir det av. Jag har redan börjat skissa på en shoppinglista, såklart!

Nu: springa. Eller ja, jogga, lufsa - ta mig framåt i sköna schyssta kläder.
Sedan: Hämta sofföverdraget. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0