Nyheter

Jag börjar knäcka gamla Walt! Jag hittar i och för sig bara ett tema (eller om det är subject?) , i princip, men det kanske är det som är meningen.
Därför blir det nu lunchlagning, sedan pallar jag med resten av sångerna, innan det finally är dags för lunchätande.

För övrigt kanske vår favorit fingermänniska inte alls blir en fröken, som vi andra. Tur! säger jag.

Tänkte även passa på och promota för den bästa filmen någonsin, även om den är sjuuuukt svår att få tag på (jag har den på VHS (ha!)) någonstans):



Dogfight, med River Phoenix (mmmm!) och Lili Taylor, från 1991

Och glöm inte! Ikväll är det Alfons på TV, jojo! (Kvart över fem tror jag, eller nåt i den stilen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0