Energikick

Jag har suttit vid datorn sedan lunch. Och jag kan säga er att den är lika mycket energitjuv som en viss person faktiskt är. På ett annat sätt förstås; med datorn får jag faktiskt något gjort, det får jag då rakt inte i närheten av den personen.

Dessutom har jag ingen mjölk hemma. Och ingen mjölk betyder inget kaffe. Faktiskt.
Så jag får hittat ett annat sätt att få ny energi till eftermiddagen.

Provar det här (med läskigt högt ljud på, nästan):



The Ark - Clamour for glamour

Reminds me of:
Andy
Kåren i Örebro
En bra Sälenvecka

Nu ska jag fortsätta...dö?
(Jamen, dör gör vi ju hela tiden, en smula i taget! Eller? Det är väl dit vi är på väg? Testa att läsa en litteraturkurs så får ni se hur lätt det är att INTE tänka på döden...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0