Beroende

Jag är sjukt bloggberoende.
Inte av att skriva eller kommentera eller kolla statistik och så, nej; mer av att läsa bloggar. Jag läser de flesta jag kommer över, och jag vill gärna att mina favorter ska uppdatera sisådär minst fem gånger om dagen.
Fast det är väl tur att de inte gör det, då skulle mycket av min tid gå åt till att läsa.

And you read your Emily Dickinson (and I my Robert Frost)...

(Världens finaste låt är för övrigt The Dangling Conversation, med Simon&Garfunkel, såklart.)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det är alltid lite klurigt vad man ska skriva efteråt.. men tack, det känns bra att du finns här! :) Vad fin du har gjort bloggen förresten!

2008-10-05 @ 17:19:38
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0