Äntligen!

Mitt bäst program är slut för denna säsong; America's Next Top Model (säsong 10). Det är så bra, helt utan anledning, alltså; jag vet inte varför jag älskar det så.
Kanske är det för att alla är så vackra.
Kanske för det för alla drömmar som krossas och uppfylls.
Kanske är det för att miss J är så cool att jag nästan tuppar av.
Såsongen vinnare var för övrogt en av mina favoriter, "mulliga" Whitney. Mullig och mullig vet jag inte, men väldigt tjusig att titta på. Se själva:



Hon är så snygg att hon får en helbild, lite son fröken Monroe

Visst, jag ville att hon skulle vinna för att hon beskrivs som kurvig och mullig och allt det där, och även om jag inte håller med så tycker jag att det är toppen att en tjej över 50 kilo vinner en sådan fånig tävling. Får ni inte nog? Inte jag heller:

 Just look at her!

Grattis till henne, i efterskott förstås.

Till hennes ära; dagens spinninglåt.


Kommentarer
Postat av: Toffs

mullig???? vardånånstans? hon har ju fast och fint hull och inte alls som mig...men vacker var hon ja...min sambo undrar varför jag tittar på nakenbilder. "Det är Helenas blogg" "Jaså, snygg klasskompis" svarade han då...:-) han är liiiite vimsig han för dagen... kram på dej och jobba inte ihjäl dig med dikterna..

2008-10-05 @ 11:33:56
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0