Man skulle kunna tro

Man skulle kunna tro att efter liten morgons nervös väntan, med nästan-kräks och en hel del grubblerier, är jag förberedd inför morgondagen.
Man skulle kunna tro att efter en halv helvetesdags slit är jag beredd inför det lite minder helvetet som väntar imorgon.
Man skulle kunna tro att med dagens erfarenheter är jag trygg i mig själv, i rollen och på golvet.
Men tji fick man! För jag är nervös, obreedd och otrygg. Tjenare. Tjenare kungen tillochmed.
Det enda som hjälper nu, tror jag, är tidig sänggång med lite extra Harry Potter. Det, och kanske, kanske en extra laddning huvudvärkstabletter nerpackade inför imorn, kan hjälp.
Annars ska jag nog starkt fundera på att byta jobb. Då ska jag göra något simplare, som att ta hand om stenar i en presentbutik, eller något likande.

Ingen dages video, ingen dagens lista, aboslut ingen dagens outfit då den är avkastade för längesen till förmån för mjukisar och myströja.

God natt.



Harry Potter and the Half-blood Prince trailer
(Den med mest Ron, såklart!)

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

haha. plocka stenar. du är för knäpp!

2008-11-25 @ 14:03:19
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0