Lyckan kommer, lyckan går...

Idag är jag lycklig. Glad. Tacksam. Lättad.
Kanske mest av allt lättad. För idag gick det bra! Även om klantjaget i mig kom fram och smartjaget i mig var tvungen att fika hos fröken T därför att klantjaget lämnat plånboken med busspengar hemma. Tack fröken T!
Ungarna var bra idag, och jag behöver inte plocka med stenar i en butik. Strong herr R satte ord på det och spädde på min lycka: "Jag är övertygad om att du passar som lärare! Och jag vill fan inte se dig plocka med stenar i nån presentbutik.." Det var fint sgat tycker jag! Jag spar det och lägger det närmast hjärtat. Tack stronge herr R!
Eftersom jag är såhär lycklig idag kan man ju undra hur det ska bli imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0