Funderingar från nästan-Birmingham

Jag fick beskedet igår. Jag ska definitivt åka. Men jag är så avtrubbad att jag inte kan känna lyckan, glädjen, än. Kanske för att jag som vanligt är så nervös? Kanske för att jag är så trött efter terminens stress och hets? Kanske för att jag inser hur fruktansvärt mycket jag kommer att sakna herr C?
Hur ska det gå?
Jag väntar och väntar, liksom Toffs, på tentareslutatet. Som tur är har hon kontakter så vi är lite mer insatt i hur det går för mupparna på Högskolan än vi var igår. Jag väntar och väntar också på andra muppar på Högskolan som sittar och trycker på essayn.

Nej fy vad tråkigt detta är. Bara plugg och trist, inga spännande tankar, historier eller ens gåtor. Bara ytligheter; hur har din dag varit?
Om jag bara kunde växa, bli annorlunda, vara nästa år. Tänk så skönt det skulle vara!

Kommentarer
Postat av: Toffs

hahahahahahahahaha säger jag bara...det lär visst dröja nån vecka till...det var visst några jäklarns uppsatser som kom före...:-P



testa "Glappet"frågan Hur har eran vecka varit? och ställ den i så många nyanser som möjligt...det kan bli riktigt konstigt och roligt...:-)

2008-11-22 @ 13:59:46
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0