Eh...

Alltså.
Jag har inget att göra. Jag är uttråkad. Jag är förvirrad.
Hela hösten har so far gått ut på att hinna leva en smula mitt upp i allt plugg. Men nu, en skapligt grå/solig måndag, upptäcker jag till min fasa att jag inte har något speciellt plugg som måste göras. Det käns helt sjukt, knasigt, uppochner.
Jag har mailat lite, kollat lite uppgifter, beställt en skapligt billig bok, mailat lite till, och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag messade som sagt Toffs och frågade vad 17 hon pysslar med, men inget svar. Hon har en rikt liv den tjejen, så jag gissar på att hon hittat på något annat än plugg.
Suck.
Kanske ska fortsätta läsa magikerboken (Jonathan Strange & Mr Norell) som inhandlades bara för att jag skulle ha undehållning på bussen hem. Tur att jag sov halva resan då. Kanske ska baka? Men vad? Kanske ska städa? Kanske ska ut och göra ärenden?
Usch. Vad gör alla superokända människor hela dagarna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fröken skåne ska till sin farmor :) fast jag är iofs inte okänd :)

2008-11-17 @ 13:04:56
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0