Aaaaaahhrrrrggggg

Jag är så hopplöst less just nu. Så overkligt, obeskrivligt trött.
Jag gör ett försök att defragmentera (som i beydlesen: att inte skriva framentariskt, inte det där man gör med datorn ibland).
Min cykel är paj, igen. Den hämtades från cykellagarmannen igår, och är alltså paj idag. Behöver jag säga att jag är väldigt okär i min cykel?
Det är PO-dag på skolan imorgon, en dag jag VERKLIGEN (skrik!) inte planerat in, eftersom jag inte fått ett endaste mejl om det. Men, jag fejkar och ler och låtsas se fram emot det. (Hej då pluggochslappdag!)
Första utkastet ska in i morgon, jag är visserligen "klar" men det gör mig ändå på sjukt dåligt humör.
Innan vi åker till Sthlm (hörde jag Beyond retro?!) måste jag skriva en låååång, plågsamt tröttsam tenta. Ye-fucking-hey.

Jag har ingen video, ingen låt som kan pigga upp.
I've got nothing, absolutley nothing...

Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Tycker att låten du ska lyssna på är Simply the Best! Den låten blir man alltid glad av. Och strunta i den sketna cykeln...det finns ju bättre att få tag på, och som du säger, då har du ju en fölsispresent att önska dig.

2008-11-11 @ 16:45:41
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

Förresten hälsar min farbror till dig att apocalypse now är en riktigt kass film, så vi vet vad vi har att vänta oss...:-)

2008-11-11 @ 16:49:03
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

vi kanske ska ta en liten fika imorgon efter lektionen då och bearbeta detta fenomen...:-)

2008-11-12 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0