Hittepå

Jag är just nu väldigt fokuserad och okoncentrerad, och har ärligt talat varit det heeeela dagen lång.
Mycket bloggar har det blivit. Bra och dåligt. I alla fall! Jag hittade en rätt tråkig blogg som länkade till någon slags modesida, tydligen med koreanska kläder, nu i stora Sverige. Jag säger stora eftersom alla storlekar var "freesize", vilket uppsakttas till XS eller S i våra tjocka svenska storlekar.
Men vet ni vad? det gör inget. För en av klänningarna har jag redan. Jag köpte den i Beijing för typ 45 kronor förra sommaren. And I adore it!
 De är sååååå lika...

Va fasiken... Är det samma klänning? I så fall är den där sidan hopplöst ute, om den fanns kopierad i Beijing förra året. Men, vem bryr sig?

Nu: Heja Perelli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0