Hej från mig och alla 33 myggbett

En helg i stugan resulterade i väldigt röda armar och en miljard myggbett.
Plus insikten om att det här blir sommaren då jag läser en bok om dagen. Eller åtminstone en bok på en dag. Igår gjorde jag det med Kallentofts Midvinterblot, och idag med Hosseinis Flyga drake. Gårdagens med alltmer stigande spänning och fler och fler kalla kårar ju fler blad som vändes, dagens med fasa och tårar.
Kanske gjorde USA rätt efter elfte september, kanske inte. Kanske var Sovjet det mest fasansfulla någonsin, kanske är det människors inneboende elakhet och feghet som är det värsta. Vad vet jag? Bra böcker var det, och jag hoppas önskar tror att sommaren fortsätter så.

Ännu en mellandag imorgon, sen åker jag neråt, till slätterna, igen. Njutning.
På fredag tar unga fröken E studenten, och på lördag ska jag, fröken J och förhoppningsvis stronge herr R se fotbollen i kära gamla Öret, ta en öl, dansa en sväng på Björnis och bara skratta in sommaren.

Peace, and Love, snart. Mycket snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0