Kvällsandakten

Det bidde både gym och kvällspromenad (en ovanligt rask sådan - jag slog mitt rekord på den sträkan jojo!) idag. Under gymstunden dök inga spännande tankar upp, men väl under kvällspromanden!

Veckans Nu-musik i iPoden: Coldplays Viva la vida or Death and all his friends, mest med "Viva la vida" och "Violet Hill" förstås.
Veckans Nostalgi-musik i iPoden: Magnus Uggla, mest med "Jag dansar aldrig nykter" faktiskt.

Veckans tävling, eller utmaning eller vaddetnuär är såklart ligga, gifta, knuffa, helt ohämnat snott från Megapols morogonprogram. Jag har ingen som väljer knuff- och liggobjekt (och så vidare) men brukar roa mig med att fundera ut egna, och såklaret tänka på vilka jag skulle välja.



Tillbaka till mina promenadtankar dock! Jag lyssnade på Viva la vida... och insåg att det finns många anledningar att vara avundsjuk på Gwyneth Paltrow:
1. Hon är mycket tjusig att se på
2. Hon har gjort en av tidernas bästa film, Sliding doors
3. Hon har kilat stadigt med Brad Pitt
4. Hon har pussat (kysst, hånglat) med Jack Black, på film dock, men ändå...
5. Hon är gängad med Chris Martin, och det är tamejsjutton inte fy skam!

Jag har inte ännu bestämt mig för vilken av anledningarna jag är mest avundsjuk på...
Så, ligga gifta knuffa: Brad Pitt, Jack Black, Chris Martin?
Heja. Det är nästan för svårt... Men jag vet att jag gifter mig med Jack Black - det finns inget som roliga killar.
Eller vad säger du, farbror C? (blink blink)



Nu ska jag återgå till mitt riktiga liv; diska och sen gå till sängs med mig själv, då min själsfrände (??) är på en camping i Tyskland (nära ett ställe med billig öl, för den som undrar och letar) för tillfället.
So long!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha... ja, jag vet inte! Jag har faktiskt fått höra det ett par gånger de senaste åren, min dialekt har blivit lite av varje tror jag. :)

Vad gäller Megapol leken funderar jag lite, gifta mig med Jack Black eller Chris Martin tror jag. Brad Pitt i all ära, men jag vet inte hur trogen han skulle vara, skulle säkert försvinna till någon annan donna och bli pappa till alla hennes barn?

2008-07-15 @ 06:29:17
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0