Paus!

Eller ja. Egentligen är jag väl klar, så det är mer "slut för idag, tack för idag" än paus faktiskt.
Jag har läst litteraturen till morgondagens seminarium; svenskämnets historia. Heja. Det var faktiskt inte så upphetsande som det kanske låter.
Egentligen borde jag maila min kära handledare och kolla läget. Men jag har så dåligt med ord nu. Alla gick åt när jag försökte omformulera all text jag läst i några timmar nu. (Läste tom under den mycket trista men skapligt näringsnyttiga lunchen, men det "förtjänade" jag efter lång msnpaus med fröken A, som jag redan saknar!)

Jag vet inte ens varför jag försöker skriva nu, jag har ju inget roligt eller fyndigt eller spännande att skriva. Bara trista saker om skapligt trista böcker.

Nej, om ett litet, litet mail bestämmer jag att jag minsann får kolla lite på The Office (den engelska versionen såklart!) och ladda för eventuell spinning ikväll.
Jag älskar The Office. Jag älskar Gareth, jag älskar David Brent och jag är upp över öronen förälskad i Tim. Såklart! Alla andra figurer i den bästa engelska komediserien någonsin är nästan lika bra, men de är framförallt den först- och sistnämnda jag avgudar.
Så. Back to the hotmail and sen till stora tvn med två katter i knät.

 Gareth! Tim!


(För övrigt är skådespelarna bakom min favvosar bra också; se Pirates 1, 2 &3 med den något hålögda, enögda piraten som spelas av mr Mackenzie Crook, Love Actually och Liftarens Guide där Martin Freeman är någon slags skådespelare repsektive själve mr Huvudroll, Arthur Dent.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0