Av längtan till Dig

Bengt Jävla Magnusson sitter i vår väldans stora TV och pratar om att våldet i skolan ökat. Så oerhört upplyftande. Tur jag ska hålla mig hemma med tre böcker imorn då.
Men jag längtar, som jag längtar!
Efter flickan som verkar nyfiken och vill att jag ska gissa deras namn, av flickan som verkade så trött men kan så mycket, om flickan som inte är precis som oss men ändå så lik oss, pojken som vill men kanske inte törs, flickorna som kommer att ta tid och plats och självklart alla de andra.
Jag hoppas vid Hoppet att jag klarar det, med eller utan hjälp från den riktiga Fröken. Hon verkade nöjd, vi får väl se när hon läser igenom mina, enligt mig, väldigt utförliga beskrivningar.
Jag längtar! Inte till slutet, utan till början.
You'll see.



Cyklandet idag var inte lika lätt&fokuserat som i måndags, svetten rann mycket mer och jag hittade inte rätt takt.
Jag hade takten till My cool i bblodet, då är det svårt att trampa till gammalt minstream jag aldrig gillat.

Nu ska jag sova. Inte själv, och jag är så lycklig över det!
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna tycka om någon så mycket efter snart (mycket snart!) två år (igen). Jag trodde nog framförallt inte att jag skulle tycka att han är så snygg. Jag är nöjd. Jag är faktiskt lycklig.
So sue me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0