Till Toffs

Det är den första december, äntligen! Ingen snö, men det var ju faktiskt bara bra att Anders blaskade igår. Det spelade ändå ingen roll, pepparkakasbak i några timmar fick igång julstämningen rejält, och jag tror bestämt att Sagan om Ringen (ååååh när Legolas rider in i Vattnadal! Jag hade nästan glömt lyckan med den scenen!) med glögg blir en ny advetnstradition.
Helgen har bara bestått av att förbereda julen, eller i alla fall försök att förbereda den. Vi skulle shoppa julpynt på Myrorna men kom hem med en ny hallmöbel, en sådan i precis vår stil. På grund av mycket pyssel och pynt, lite plugg, mycket häng och en hel del film har bloggen tagit ledigt. Men nu är den tillbaka, Toffs, det var mest det jag ville säga. Förvirrat? Nej, inte alls.

Morgonen har gått åt till att studera Snape på nära håll. Det är inte illa det! Och behöver jag säga att om Alan Rickamn kommer och vill röva bort mig och gifta sig med mig en stund så går det för sig. Faktiskt.

För övrigt är årets julkalender mycket ful, om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0