Nervöst

Inatt har jag knappt sovit.
Jag kunde inte alls somna, och när jag väl somnade vaknade jag självklart på en gång igen. När herr Cs klocka ringde gick jag upp, fast jag lovat mig själv sovmorgon.
Jag är pirrig. Sådär idag-är-det-dax-pirrig, som man blir dagen innan julafton när man ska hem till kära gamla Närke och bara mysa och äta massa för mycket godis med mamma ( hon ringde faktiskt och sa att vi skulle äta godig ikväll, och lite middag, men mest godis alltså). Sjävla julafton kan jag nog vaka in med sovmorgon, men dagen innan är ju numera den mysigste dagen någonsin! Därför är jag nervös och pirrig, eller var i alla fall i natt.
Nu väntar vi bara på att en gubbe ska komma till Cs jobb så han kan åka hem, och att posten kommer så den sista julklappen slipper bli en sen-klapp.

Uppsatsen får vänta för nu är det faktiskt
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Toffs

God jul världens bästa fröken H!!! Hoppas att julen blir lugn och fin, själv ska jag snart ta mig lite glögg och se karl bertil...:-) kram kram så ses vi hemma i Dalarna sen!!

2008-12-24 @ 18:38:43
Postat av: Amanda

Tack för det fina julkortet! :) jag hoppas att du haft en riktigt fin jul!

2008-12-26 @ 17:36:22
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0