Dagens haha

Om denna dagen verkligen är ett liv så är livet inte värt att leva. Men det här var i alla fall roligt!:
"Skribent du skulle vilja slå på käften...
J.K. Rowling. För att hon inbillar sig att jag ska kunna leva vidare utan att det någonsin mer kommer ut en ny Harry Potter-bok. Slinka."
Annika Marklund på pause.se, här. Jag vill vara den som svarat så, och jag är avundsjuk på hennes ord.



Om man bara ska se en pinsam film, någonsin!, så bör man se Linas kvällsbok. Jag gömde ansiktet i händerna minst tre gånger, kanske fler. Jag är en sucker på film om tonåringar; Sandor/Ida, Fjorton suger och nu denna underbara Linas kvällsbok. Jag är smygkär i hennes kille Danne, och har en crush på Ivar, sjundeklassaren, såklart. Hell, jag är för alltid femton år! (Fröken J kan bekräfta, även fröken P, om hon hade sinnesnärvaro nog i torsdags. Då var min crush där. Men jag rodnade inte och försökte titta i smyg så länge som möjligt; jag skrattade och dansade förbi som om världen faktiskt snurrat ett par var sen korridorerna på Transten. Även om han inte får hjärtat att banka speciellt hårt så kommer jag vara 15 för alltid, det är nog lite så jag är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0