Män

Just det.
Häromdagen var det killar på mitt hjärta, idag är det männen som får lite uppmärksamhet.
Herr (fabror!) C har sin gode vän J här, men han kallas som ett vattenglatt djur, så vi kallar honom här...herr...S. För det är ungefär så han heter.
I alla fall, just nu tittar de, efter att ha fått inspiration från en av mina bästa böcker antar jag, på Allram Ests Julkalender, med tillhörande Höjdare. Jag hör både farbror C och herr S skratta högt då och då, och vem kan klandra dem?

Jag däremot pluggar.
Eller, det är ju verkligen inte sant!
Jag borde plugga. Jag ska plugga. Jag har ju för bövelen till och med intagit pluggposition med massa papper och pärmar och block och pennor kring datorn som för tillfället huserar i köket.
Men, det är trögstartat. Jag har helt tappat det! Det blir nog klurigt att inta den engelska delen av högskolan till hösten. Och om inte klurigt och svårt så väldigt segt.

Usch.
Och inte vet jag vad som händer ikväll...
Det är verkligen inte min dag idag.
Oh le pooh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0