Tar mig samman

Okej.
Det är typ fyra månader sen jag bloggade. Jag antar att jag egentligen inte saknat det.
Jag älskar Twitter och Instagram för högt, tydligen. Och min dator pajade ju där våren 2012, trots det har inte jag och herr Cs dator blivit kompisar riktigt.
Men vi har köpt en padda nu. Hen har inget namn men är högt älskad av sin...master(?). Jag gillar hen också, men inte i lika hög grad. (Det är ju inte världens smartaste, hen rättar hela tiden "hen" till "hem". Fascist.)

Aaaanywhooo. Jag är nog inte redo att lägga ner bloggen än, den kan vara bra att ha. För vardagsbetraktelser om inte annat. (Jag är dock dålig på att komma ihåg såna där tokroliga episoder från skolvärlden som fröken Toffs är bra på.)

As always, may the forcera be with you!
(Och damn you autocorrect!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0