Var fan är min klänning?

Alltså, hur hittar man den perfekta klänningen? Jag vet precis hur jag vill att den ska se ut, och har hittat en ganska bra sida, men jag vet liksom inte hur den ska gå från idé/bild till verklighet. Mycket frustrerande.
I övrigt tänker jag nästan bara på september nu, både kul och jobbigt. Det börjar kännas som att det är på riktigt nu, vilket ju är kul, men jag känner mig styressad, och det är ju bara jobbigt.
Jag skulle behöva en sånadäringa koordinator. Men udner tiden försöker jag/vi mitt/vårt bästa ändå. Får väl fråga snälla kollegor hur de gjorde istället, de kan ganska jättemycket, de där som varit med en sväng lä´ngre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0