Att ha världens bästa hund

Det är klart att i princip alla hundägare tycker att just de har världens bästa hund, så även jag. Lille Chewbacca är världens bästa hund, i alla fall den hund i hela vida världen som bäst passar oss. Han är snäll, gad, mysig och framförallt lättanpassad, han finner sig liksom lugnt och stilla i allt.
Nu har vi vart ute och joggat tre dagar i rad. Inga jättesträckot, men ändå. Visst tvärstannade han lite väl plötsliggt den första gången, men redan andra gången gick det bättre, och nu idag joggade han på fint. Han är inte så svår att läsa, det är lätt att lista ut när han behöver stanna.
Jisses så glad jag är, att min hund vill jogga med mig, det blir ju så mycket roligare då.

I övrigt har det varit en sjukt mysig helg med massa sömn och smaskens. Igår premiäråt jag ostron, till exempel. Det var...gott. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: toffs

visst är det toppen att ha hundsällskap på joggingturerna! kram kram!

2011-10-03 @ 12:38:42
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0