Note to self

Vi har nu fått in kaminen, men har bara eldat lite försiktigt än så länge. Det känns i alla fall himla bra i vårt elektriska hus att vi fått till en mysvärmekälla. Förhoppningsvis slipper vi de elektriska (helt inne på Harry Potter och därmed muggleälskande Arthur Weasly) elementen ganska mycket i vinter.

Idag köpte jag Harry Potter-boxen, så ÄNTLIGEN äger vi alla de åtta filmerna. Jag är med än nöjd, men än saknas tre eller fyra av böckerna (i pappersform).

Saker rör på sig, bröllopsmässigt. Jag tänkte köpa en sån bröllopstidning idag men glömde bort det. Kanske finns några bra bröllopsbloggar där ute?

Herr C är som vi alla vet en ganska kreativ, händig och, förvånande nog, ganska pysslig kille, och därför är det ju helt logiskt att vi nu har två tiolitershinkar glöö (to be) som står och jäser i tvättstugan. Till lucia blir det lätt glöggkalas hemma på Tranbärsvägen.

And what else? Jo, idag har jag jobbat typ igenting. Tjena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0