Kär igen

Äntligen kom den där kärleken som är så himla enkel, mysig och helt enkelt urgullig. Jag och nästan-brorsbarn Lilla V har äntligen bondat ordentligt. Jag älskar henne. Jag älskar henne nästan lika mycket som jag älskar the kid formerly known as Lille F, men nu är store Vivi.
Eller vad sjutton, jag älskar dem lika mycket!



Min inte-bästa-grupp är nu tillbaka på jobbet. Jobbigt, men snart blir det kanske kanske bättre, då de får göra mer "riktiga" uppgifter (aka skrivuppgifter). Allt är okej annars, på onsdag försvinner tre lektioner, så jag "slutar" typ halv tio. Yay.
På onsdag kommer herr C hem, äntligen! Äntligen får vi kanske fixa klart hallen! Heja!

Nu: Biggest Looser. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0