Varannan dag

I söndags var en toppenfindag.
Igår var en bottenkass dag.
Idag är en bra dag (i alla fall hittills).
Alltså borde imorgon bli en dålig dag, vilket inte bådar gott inför de två NO-lektionerna med sjuorna jag har...

De ringde ganska nyss från Lugnet och undrade om jag kan vikariera i engelska i två grupper resten av terminen. Hur nice?! Allt är dessutom planerat och klart vilket betyder att jag inte behöver oroa mig för det utan kan koncentrera mig på att skriva klart uppsatsen. Yay!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Det kommer gå fint imorgon! Och stort grattis till vikariatet på Lugnet! Ska vi ta en fika nån dag?

2010-05-11 @ 19:33:46
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0