Rosenrött

Vi började dagen lugnt och sansat, sen hände nåt och jag grävde upp hela påskliljerabatten lite sådär bara. I och för sig var det planerat, jag har hatat den typ jättemånga dagar nu... Därför var vi tvugna att fylla ut den med något, så det blev två efterlängtade rosor. Tyvärr, eller egentligen var det ju bra, så hade Blomsterstället rea på rosor, så därför fanns bara gula kvar. Men det funkar nog, jag gillar allt som ser välskött ut.

Vad är det här inläggets sensmoral, funderar ni nu. Jo men så klart, rosor gör människan glad.

Och ja Toffs, jag vill ses nån dag! När? Denna vecka är full av jobb och fix och uppsats, men det kanske går att lösa?

Nu ska jag baka klart Leilapajen, och lyssna på Ture Sventon i Paris, bra skit.


Kommentarer
Postat av: Toffs

uppsatsa på du, jag kan på fredag (fast då får jag och Caesar ta buss, har ingen bil då) eller lite när som helst veckan efter..=)

2010-05-22 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0