Juni juli augusti

Igår var vädret som vädret ska vara i juni, idag som det ska vara i juli och imorgon får således representera augusti.
Det regnade i alla fall inte igår, idag ser det fint ut so far, och jag har höga förhoppningar på imorgorn. Fast vad gör det? Jag kanske jobbar hela augusti, vi får väl se.

Nästsista dagen med uppsatsen. Jippie. I eftermiddag har jag dessutom en lektion, så det blir inte så mycket jobb på den kära uppsatsen idag heller...

Jag önskar mig en skopa sömn, snart.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Jag kommenterar väl här eftersom det inte gick på det inlägg jag ville: Vad är det för tjänst du sökt? Var? Och vad är det för lustig/säregen fråga om vilket av st bernhard, uggla eller lejon man är mest lik??



(i så fall är jag som Uggla i Nalle Puh, kan man svara det? hahaha)

2010-05-26 @ 16:26:06
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0