Dagen idag, ett liv

Tyckte farbror Melkers (hahaha kan inte sluta skratta åt den gubben efter att ha hört Turbo Negros mellansnack på P&L i somras, under vilket jag blev lite kär i Hank von Helvete) gamla visdomsord kunde passa bra idag, såhär på Stora Kanske Köpa Hus Dagen.
Det är alltså budgiving på huset på Tranbärsvägen idag. Vi är nervösa men rätt kalla, lite som JW skulle jag tro. Fast vad vet jag? Jag har varken sett filmen eller läst boken (men jag ska!).

Här tänkte jag lägg upp en bild på Joel K (aka JW) bara för att han är så rackarns snygg, men bilduppladdaren är lite mupp, och dessutom finns han ju redan på typ varje svensk tjejs blogg redan, den hetingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0