Tomrum

Det är så skönt livet, just idag, just nu. Klockan är runt nio och jag sitter inte och våndas över uppsatsen sen en timme tillbaka. Jag har kollat runt och spelat och bara...njutit. Visst, uppsatsen är ju inte inlämnad än, men det första utkastet är det, och hur skönt är inte det då? Nu tänker jag mest vänta på att Handledaren hör av sig om vad som är fel och vad som kan göras rätt. Tills dess har vi, jag och Chewbacca, semester. Och gott, folk, it is sweeeeet!

Ute är det vitt och frostigt, och äckliga oktober (som jag brukar gilla men i år inte gillade alls) är över. Om november fortsätter vara så bra som den varit hittills, ja, då kommer julen fort!

Jag är inne i ett Sex and the City-beroende igen, och det är lika sweeeeet som semester. Jag orkade inte med säsong ett och två, hoppade in någonstans i trean och nu kollar vi, jag och Chewbacca, stenhårt på de gamla chicksen från NY och förundras över deras stil. Jag menar, de avsnitt jag förundras mest över gjordes typ 2001 eller 2002 eller något sådant, och jag älskar alla Carries kläder. Hur är det möjligt? Modet har ändrats men Carries stil är oövervinnerlig. I like.

Jag ska shoppa paljetter i London, lätt. Helst på Primark. En tillförlitlig (?) källas kompis var där för inte så längesen, och hon sa att det vimlade av nitar och paljetter där (Primark? London? who konws...), så det känns hoppfullt!

En sådan här ledig dag ska firas med: disk, tvätt, städ, chill, brödbak. OCH! Fröken syster Jojo och jag ska spana in om Falun erbjuder några bra tatuerare idag. Så får vi se om det blir någon snart. Men jag är inte så stressad, jag har ju hela livet på mig.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Annars har du ju par i hjärter här i borlänge...



det finns en kille som har tatueringsstudio i Falun, han heter Björn Neldemo och han gör bra jobb också!

2009-11-12 @ 15:18:47
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0