Bara ett fån gör så mot sig själv

Imorse när jag vaknade trodde jag ett ögonblick att det var fredag, att klockan var typ halv sju och att jag var rätt nöjd med livet.
Sedan insåg jag att det inte alls var fredag, utan måndag, att klockan i och för sig bara vara sju, men att en hel veckas uppsatsskrivande väntar. Då blev livet änna lite jobbigare. Försöker ta tag i uppsatshelvetet nu, men det känns mer än tungt, det lovar jag.

Helgen var bra, men nästa helg vill jag nog mest vara instängd i lägenheten med store och lille C, det känns mycket lockande. Inget IKEA, inga crazy middagar eller massa disk, bara mys och fint och lungt och skönt.

Tills dess alltså; plugg. Med en dator som är lite sjuk efter utspillt te... Punkten slutade fungera efter det lilla missödet, så nu har herr C flyttat punktknappen till en annan knapp... Livet blir ännu lite mer krångligare, men jag ska i alla fall sätta punkt när jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Helena, middagen som var så bra, så crazy var den väl inte??=) Lite mkt rödvin, menmen, hehe.. Tack än en gång för supergod mat!! Kraaam

2009-11-02 @ 21:57:47
URL: http://ciiia.blogspot.com
Postat av: Cia

Tack för en supergod middag! Så crazy var den väl ändå inte??=) Bara lite mkt rödvin, hehe!

2009-11-02 @ 21:58:48
URL: http://ciiia.blogspot.com
Postat av: Cia

Jaha, nu funkade det visst..:P

2009-11-02 @ 21:59:31
URL: http://ciiia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0