Hem till början av 2000-talet

Jag längtar inte hem till Robinsonhysterin som tydligen pågått i vår. Eller är det bara bloggar som förstorar upp allt nu igen? Jag hoppas inte de där idioterna som satte sig på TV4-ön är kändisar (eller ja, kändis och kändis, tänk Robinson-Robban från tidigt 2000-tal) nu, för det orkar jag inte med. Jag må ha en tröja där det står Back to the future, och jag må ha fler kläder som skriker åttiotal, men jag kommer gärna hem till ett någorlunda normalt Sverige 2009, inte 2004, eller när nu Robinsonmänniksor blev kända.
Ge mig kvalitetstv nu!


Kommentarer
Postat av: C

Dom är inet kändisar som Robinson Robban. Det var inga sådan personer med i år!

2009-05-25 @ 09:47:01
Postat av: Toffs

självklart är det tänkt att vara dagens skratt!

2009-05-25 @ 12:51:56
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0