Proteinchock

Min kropp skriker nog efter proteiner, för helt spontant gjorde jag en väldigt skum middag; champinjoner, bönor, keso och quorn. Är inte det proteinrika grejor? (Jag vänder mig främst till stronge herr R, som för övrogt inte kommenterat på länge!, för sånt här är han en hejare på!). Jag har levt på kolhydrater här känns det som, så det kanske inte är så konstigt att kroppen tar över ibland.
För övrigt verkar det vara springdag på min msnlista idag, typ tre personer har tydligen varit ute och joggat/sprungit, även jag. Här är det ju inte konstigt då vädret är toppen!

Gud vilket tråkigt inlägg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för att inte tala om wrapsen, älskade dem!



tack, har popcorn, cola och sorbet här nu så läget är under kontroll:) ha en fin kväll!

2009-03-19 @ 19:57:29
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Det där med champinjoner tvista de lärde(jag o Linnéa iaf) om. Hon hävdar att de innehåller protein, men jag är tveksam. Bönor och Keso är klassiker. Det finns lättkesella också, 1% fett och 13% protein, det är bra värden. Annars kan du pröva råa ägg, där finns det protein! Brukar jag ta när jag discotränat.. Fan, jag kunde ju nästan ha en liten mat-spalt här på din blogg;)

2009-03-19 @ 21:30:18
Postat av: Pernilla

Ha ha! Gillar verkligen hur du avslutar inlägget! Känns så helt genuint "du". =)

2009-03-19 @ 21:49:17
URL: http://uppdykande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0