Nerdy

Idag har jag treatat mig själv. Fröken Ingmar Bergman skulle köpa en bok till skolan, och eftersom Waterstone's har sån skön deal på böcker (ta 3 betala för 2) och efftersom jag ville ha en ny Sophie Kinsella-bok så köpte jag tre böcker. (Remember me? av ovan nämda Kinsella, Revolutionary Road av Richard Yates och The End of Mr. Y av Scarlett Thomas, helt enkelt för att den hade svarta kanter liksom.)
Jag blir glad i hjärtat av bokköp och känner mig som en äkta nörd, vilket passar utmärkt till mina Camden market-brillor!

    
Jag i nerdy Camden-brillor och min nya bok med svarta kanter


Till Toffs och C, angånde inlägget "Mr. Longbottom": Det var kanske inte riktiga kändisar, de var kanske mest bara lika, och jag gick inte ut för att spana efter dem, de bara dök upp ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0