Miss

Jag missade visst några grejer på listan igår. Inte för att det spelar så stor roll, men här kommer svaren (och frågorna) i alla fall:

Vad får du oftast komplimanger för? Hum, svårt. Jag vet inte, mina kläder kanske? Senaste komplimangen var iaf för mina lackleggins, det var trevligt. Jag får nog mest komplimanger för saker jag använder, även om nån full människa säkert sagt nån gång att jag har fina ögon, typ.
Hur imponerar man på dig? Man lagar god mat, eller baka snygga bröd&kakor.

Det var nog bara de två som fattades. Kanske hoppade jag över dem emd flit för att de var tråkiga, kanske missade jag dem bara. Jag märkte att jag har en miljard stavlfel i listan med, men det får ni ta. Jag kastar gärna om bokstäver, så man kan alltid roa sig med att försöka lista ut vad jag egentligen menar.


Kommentarer
Postat av: Toffs

det är ju dina kreativa lösningar på potentiella nya ord som gör det kul att läsa! det vet du ju!

2009-03-25 @ 10:33:02
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0