"ja älsker dej..."

Vi var på bio igår, trevligt trevligt, men filmen sög. Den var så dålig så dålig att jag måste varna er! Duplicity hette den, med en mycket gammal och trött och lyft Julia Roberts och en allmänt oinspirerad Clive Owen. Storyn var kass och det fanns ingen somhelst personkemi mellan de båda "älskande". Vi skrattade dock en gång; mitt under en känslosam scen där de båda nötterna förklarade sin kärlek till varandra gjorde fröken Ingmar Bergman (som för övrigt gjort två Harry Potter-test; på det ena blev hon Voldemort himself, och det andra Luna Lovegood... Det stämmer på pricken med henne! Ingmar = Voldemort, Grodan = Luna!) ett hostljud som fick oss att gråta av skratt eftersom det påminde oss om tidernas bästa svenska TV-ögonblick. Håll i er, för här kommer det:


Viggo, den elakingen, dö i Rederiet. Hur kul som helst!

Lägg märke till flås-spott-ljudet han gör 26 sekunder in i klippet, hysteriskt bra! Vi funderar på hur stackars Per M tänkte där egentligen... Vi tror att han smalar på sig spott där efter första hostningen, och det är därför han ser så lidande ut.
Anyway, det där klippet kan man se hur många gånger som helst, men Duplicity gör man bäst i att missa helt.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Helt ärligt, det där klippet var en av de sämsta dödsscener jag någonsin sett...hahahaha



och nej, det är inget ringbyte på G, även om jag ofta (i princip ända sen jag träffade Björn) gått och tittat på fina ringar...

2009-03-30 @ 19:22:50
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0