Chick!

Min vän Toffs skriver den läskiga C-uppsatsen (eller vad den nu heter) om chick lit, eller ännu mer precist: Bridget Jones. Jag tror fröken T har sin bestämda favorit bland damerna som komponerar ihop kvinnoinriktad litteratur, och det har jag med. idag läste jag klart Sophie Kinsella-boken jag köpte igår. Den var bra. Lite kort med sina 440 sidor, men det är smällar man får ta.
Jag misstänker att tunna (330 sidor) Revolutionary Road kommer ta minst tredubbel så lång tid, men det är också smällar man får ta.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Jag ska ta tag i Sophie Kinsella när uppsatsen är färdig, när jag är ledig. Då ska jag återigen njuta av böcker.

2009-03-18 @ 14:00:41
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0