Borta

Jag är väldans frånvarande nu, jag vet inte varför. Kanske för att jag tog ut en tand i fredags, det gjorde ont (eller ja, jag var så sjukt bedövad att det inte kändes, utom i öronen för borren vara så nära) och värst av allt var ju såklart att det fortsatte göra ont. Kanske är det för att jag tänker så osammanhängade nu... Men känslor kommer över mig, såklart. Mest saknadskänslor.
Jag saknar Wolverhampton. Jag saknar det fula torget som varit under ombyggnad sedan januari. Jag toksaknar alla affärer, särskilt New Look, Primark och Topshop. Jag saknar att träffa fröken Ingmar Boll varje dag (nästan i alla fall), jag saknar att sitta på mitt instängda rum och Skypa med henne och jag saknar att hon och jag var så nära att vi nästan visste vad den andra tänkte.
Inatt drömde jag om sista kvällen och natten i Wolverhampton, den var inte som den var, men den skulle ju kanske kunnat varit så. Fint var det i alla fall.

Mitt humör är sådär alltså. Jobbigt.



Och Toffs, snart är nog Irland ditt favvoland, om inte nån irländare spiller Guiness över hela dig och du utvecklar nåt slags skumt hat mot hela den gröna ön. Men det kommer ju inte hända. Och jag är oftast ledig onsdagar i sommar. Och efter fyra varje vardag, men typ efter 14.30 på helgerna. Bara så du vet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0